Thursday, May 24, 2007

lets try to get an answer from someone who's not a complete retard.

6 dagar kvar, 300+ utgångselever i ständig panik över vädret på onsdag och grymt mycket sprit i väntan på att konsumeras. Jag hann knappt blinka innan jag fick bläddra 10 veckor i kalendern. IS NIIICE!

Det har varit en sjuk vecka! alltså riktigt sjuk, malariasjuk! fast på ett bra sätt, jag är lika nöjd som myggan.

i övrigt är jag bara uppåt avrundat 19 år gammal, tonåring. Tonåren ska vara en period där irritation råder. det visas i alla filmer så vi behöver inte diskutera några möjliga faktafel, utan vi går vidare till poängen; saker som irriterar mig. Människor suger på alla möjliga sätt och vis. vi har hört tillräckligt mkt om miljöproblemen, jämnlikheten, fattigdomen och så vidare x3. Det är onekligen viktigt men alla känner till det och ingen gör ngt åt det, bortsätt från att förvänta sig att andra ska göra ngt åt det. om jag fortsätter att tjata ut detta utan att faktiskt låta bli att skaffa körkort, sluta köpa kläder från företag som utnyttjar barnarbete eller börja kämpa för några exra kronor på arbetsmarknaden kommer jag vara inblandad i mainstream-dubbelmoralen som äter upp världsbefolkningen inifrån. och mainstream är inte min grej.

Istället följer här lite klagomål på människans äckliga beteendeskifte. Ena sekunden ett svin, andra sekunden ett svin i en gullig ponnydräkt. Svikare, lögnare och irrationellt snorbarn allt i ett. tre kvaliteter som ingen går miste om. För vissa är den söta ponnydräkten för varm för att alltid ha på sig så den åker av lite för ofta. men ingen vill se ett naket svin, trots att det är verkligheten. alla är så äckligt falska så det luktar svett om det, så gör oss alla en tjänst och ta inte av dig dräkten i närhneten av andra!

det var det. Också irriterande är den där proppen som ska göra att felix ketchup inte blir kladdig runt öppningen av flaskan. Det fungerar inte. dags att lägga ner lite energi på annat? en miljövänlig förpackning? närodlade tomater? val av bro ni alla borde hoppa från?


//yasnaeatshit, cause there's nothing else left to eat

1 comment:

Anonymous said...

sprätthönsägg och tegsbron.