Thursday, May 31, 2007

i was born on a wednsday.

innebörden av ordet frihet har verkligen aldrig varit mer självklar och lättbegriplig. Jag har nog alltid missförstått det tidigare (trots att jag inte kan säga att jag fullt ut förstår det nu heller då jag inte var slav under 1800talet, jude under andra världskriget eller, ja, alcatraz fånge) däremot har jag tagit studenten! Jag har tagit studenten och känslan av att veta att jag aldrig mer kommer behöva göra en undersökning om psykoterapi eller göra en jävla nulägesanalys får mitt hjärta att gråta glädjeblod! Från och med nu är allt på mina egna vilkor. Fuck religion, fuck ekonomi, fuck europakunskap! åt helvete med allt som jag är värdelös på och för helvete, död åt allt jag inte kommer ha någon nytta av över huvudtaget!! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

men, vad vore jag utan spie3? 3 år av studieplågor kändes som ett myggbett när jag hade er att dela det med. You com-fucking-plete me!



(Kom till champagnfrukosten utan champagne eller glas, den har jag hört lite klagomål på)

och dagen ägde! den slog verkligen så rätt, över alla förväntningar! kan inte vara mer nöjd!
Och här är några av de otroligt sjuka anledningarna;



  • Helt ofattbart underbara kompisar! OCH EN ROSKILDEBILJETT!!!!
  • Helt sjukt härliga släktingar! OCH EN SYTEMKAMERA!
  • Två säsonger av golden girls är riktigt läckert det med!
  • En ljuvlig dag med fantastiska människor, tack folk, tack som fan!









//Yasnaeatpanasonic

2 comments:

Unknown said...

GRYMT AVIS PÅ DIN KAMERA! måste spara pengar måste spara pengar måste spara pengar!!!

love!

Louise said...

Jag är SÅ happy att du fått en systemkamera. Ta riktigt många bilder, jag älskar att kolla på sådant!