Saturday, January 26, 2008

follow the plan.

Okej, here it is, nästa inlägg. Ett utan prestationångest och utan roliga anekdoter som förgyllar allas dag (den räknas inte). Mitt problem den senaste tiden har varit just det. Jag har så fruktansvärt mkt tid att skriva, men jag har inte de rätta orden. Jag tror att det är ett resultat av för mkt fritid, det gör att jag inte har något över huvudtaget att dela med mig om. och det lilla som händer här värt att skriva om är bara roligt om läsaren är A) full, B) hög C)full D)hyena.

Jag är i paris och det jag ser fram emot är säsongpremiären av lost. No disrespect to lost, men kom igen! ser fram emot studierna också, det är mitt sista hopp om ett liv här. jag måste komma in i en rutin där jag faktiskt kommer ut ur huset i tid att se dagsljus. It's sounds highly unlikely, jag vet. Men de sa en gång att människor aldrig kommer att kunna flyga. De sa att vi aldrig kommer att kunna gå på månen. De sa...okej det räcker. jag försökte stänga av the funny, men där finns ingen knapp. (...och där var den ja)

Goodnight, you princes of maine, you kings of new england.
...and the rest, you workers of sweden, goodnight to you too.

// yasnaeatboredshitlesswiththisplan-sauce


No comments: