Monday, July 30, 2007

kids, cuteness and stupidity.


jag tillbringade nyligen de senaste 5 minuterna på köksgolvet och kved efter luft efter att ha hört denna historien, brace yourselves;

när min mamma kröp ut ur min mormors livmoder hade navelsträngen snurrat runt hennes hals och spänt till vid hennes öra så hårt att det blev ett stort hack i öronsnibben, nästan som om någon klippt i det. Det hacket har hon fortfarande idag, och personligen tycker jag att det är rätt sött. Men det tyckte inte hon. När hon var fyra var mormor gravid igen med min morbror, samtidigt som min mamma ständigt klagade på hennes öra. Hennes snorroliga farbror kom in i bilden och sa "nu när din mamma ska föda igen kan vi be din nya lillebror ta med örat du glömde i mammas mage". HAHA! Självklart, så väntade mamma spänt men inget öra syntes till. 3 år senare hade morföräldrarna varit på det igen, så hennes farbror sa "du, denna gången säger vi till din lillasyster att ta med ditt öra". På sjukhuset, när mormor hade fått ur sig de extra två kilona och pustat ut, kröp min mamma upp i hennes säng och viskade "mamma, kolla om hon har mitt öra i handen"

haha, that's why I'm going to hell.

/yasnaeatshit

No comments: