Wednesday, May 16, 2007

det räcker, det räcker inte


åt ena sidan
Helveteee vad trött jag är på så mycket! onekligen kommer jag att sakna dessa dagar och allt som hör till, men att slippa det vore ju fan inte fel heller!! att inte behöva bry mig om något annat än mig själv och några thailändska barn, no strings attached, är fan det jag behöver! det var ju ett tag sen sist! jag tror det var på dagis sist. jag var ung och klok för min ålder (det dog ut) jag sket skolan utanför skolan, brydde mig inte om ngn annan (så länge denne inte var uppstoppad och hade en flagga med texten "made in taiwan" fastsydd i röven) och sist men inte minst. jag tror att jag hade en thailändare i min klass. så det ska vara!

ever had a bad day?


åt andra sidan
fan vilken nice sommar det kommer bli! jag kommer jobba mycket men det jämnar ut sig med festandet och badandet och skitbra kompisar som äger allt! en perfekt sommar, frihet i allt sin glans! (dessutom kommer jag skriva ett blogginlägg om hur mycket jag saknar allt jag har när jag väl inte är här längre, så varför klaga...)


ever had a great one?

No comments: