Tuesday, August 5, 2008

facebook bullshit

Välkommen tillbaka yasna. Tack yasna.
Så här ligger det till. Jag rensade min dator och hittade ett test jag hade gjort för många månader sen en tråkig kväll i paris. Det går ut på att man listar de 21 senaste personerna som skrivit på ens facebook wall och svarar på följande frågor om dem. Keep in mind att jag förmodligen bara hade jävligt tråkigt och inte hade planerat publicera detta, därav den sjuka svensk-engelska blandningen. kom också ihåg att detta var ett bra tag sen. skratta lite och lek vidare själva.

1 Lisa lindh
2 Homan rajai
3 Lulie osher
4 Julie Barré
5 Annika hyllengren
6 Casey northam
7 Betty Ask
8 Ida Pålsson
9 Jessica Nilsson
10 Paria Rajai
11 Simon Barber
12 Jarrad Italia
13 Yazdan naderi
14 Simar Maghera
15 Linnéa Palmkvist
16 Adam Gessel
17 Charlotte Ammitzböll
18 Timothy Jalgard
19 Mikael jacobsson
20 Maia wallbrand
21 Louise Blomquist


How did you meet 7?
high school

What would you do if you had never met 15?
Hade förmodligen fått bättre betyg under gymnasiet med tanke på våra sjuka late-night msn-konversationer. Men jag hade åt andra sidan hade jag känt tomheten!

What would you do if 20 and 1 were dating?
Jag hade suttit på första raden på bröllopet =) wish you all the best, girls!

Have you ever seen 17 cry?
Förmodligen…jag har ett svagt minne av att jag kastade en tennisboll i hennes öga när vi var små

Would 3 and 6 make a good couple?
Not as good as 20 and 1!

Describe 19:
Mannen, myten, legenden. The boy can take a tan!!

Do you like 17?
I looove 17.

Do you think 18 is fly:
Hell yeah, my brotha from anotha motha...

Tell me something about 11:
Jag träffade Simon på koh pagnan, thailand. Han lekte med smokie, en hund vars huvud ofta mistogs för hans anus. Jag gämförde smokie och simon på plats och beslöt mig för simon

What's 5's favorite color?
Hon ser ut att digga lila.

When was the last time you talked to number 9?:
Det var ett tag sen, jag saknar dig nr 9!

What language does 5 speak?
Hebru, arabic and italian….or swedish.

Who is 13 going out with?
Saaandur

What year is 16 in?
The year when you get high every night and party like an animal, I believe.

What is 14's favorite music?
Jag känner inte Simar väl, men jag hade jag fått välja till henne hade jag valt gospel och/eller polka.

Would you ever date 17?
Vad är det med dig och 17? bara säg ordet så kan du få hennes nr.

Would you ever date 8?
If she had a penis I would be all over her!

Where does 18 live?
Jag tror han är hemlös

What is the best thing about 13?
Roligaste killen ever, alltid där och en jävel på guitar hero.

What would you do if 11 just confessed they liked you?
det är för ironiskt att ens svara på

What would you like to tell 10 right now?
Had the best time in paris with ya, come back!

What is the best thing about 20?
En jävel på chiligryta och en om möjligt bättre vän!

Have you ever kissed number 11?
Yes, which is gross cause I’m sure he kissed smokie

What's the best memory you have of number 18?
Festerna, lektionerna, lostkvällarna, sista personen jag såg innan asien haha….the good old days.

When's the next time you're gonna see number 4?
Förhoppningsvis nästa år. Förmodligen aldrig.

Is number 2 pretty?
He’s so pretty he should be the one singing “I feel pretty” in west side story.

What was your first impression of number 15?
Tjejen har humor!

How did you meet number 3?
Inskriving till Sorbonne

Is number 15 your best friend?
Yes she is

Have you seen number 18 in the last month?
Nej, men vi har pratat haha, har du nyktrat till, timmy?

When was the last time you saw number 16?
Adam din tok, oktober 2007 White sand beach

Have you been to number 21's house?
Hell yeah, vi hade några vilda fester där, vodkashots, vattenshots, you name it!

Are you really close to number 6?
Geographically, no. Every other way, I think so, yes.

Have you been to the movies with number 1?
Harry potter I bangkok, vi hade kärleksfåtöljen och allt!

Have you gotten in trouble with number 8?
Om ni kallar vårt elefantbus för trubbel (och låt mig påpeka att jag gör) så OM JAG HAR!

What did 12 write on your wall?
“…."thanks for playing with my hamster, everyone else seems to ignore him" that seems sort of dirty to me. It could just be because i am Australian and we have weird names for our pee pee (im not sure if you would get offended if i was to use something more graphic. Hence the child friendly version…..”

Would you give number 19 a hug?
Självklart!! men han får böja sig ner lite, för jag når bara upp till hans knän ungefär.

When have you lied to number 16?
Havn’t

Do you know a secret about number 8?
If I did I wouldn't share.

What's the best thing about your friendship with number 9?
love love love

What's the worst thing about number 21?
The school spirit som får mig att vilja krypa under bordet av skam i gämförelse. Men det är ju ett plus, you go girl!

Have you ever danced with number 14?
Det har jag, tyvärr var det till britney spears och akon..fan, jag vet inte ens om det räknas…

How long have you known number 13?
Det har varit ett bra tag nu tror jag.

Have you ever been in a fight with number 5?
Jadå, vi moppenördar hade mycket agression I pubertetsåren (titta snabbt på det sista ordet och tryck in ett h där någonstans…)

Have you ever wanted to punch number 2 in the face?
Ja, med bra anledning av en sjuk prank han drog på mig. Men det kommer jag ju inte skriva här, den var så perfekt att jag en dag kommer göra samma sak mot någon av er.

How did you meet number 21?
Gymnasiet

Did you ever accidentally physically hurt number 13?
Oh god yes

If you could change 1 thing about 10, what would it be?
Inget, she’s cool as is.

Say something nice about number 20?
Den snyggaste svenskan med det största hjärtat i paris.

What kind of car does number 1 have?
saab? saab tror jag...

If you gave number 8 $100, what would they spend it on?
a mannequin

Out of the top 21, which is funniest?
i'm gonna need a longer list. what can i say, i bring out the funny in people.

Which one lives farthest away?
oh number 6, where in the world art thou?

Which one do you hang out with most?
1, 8, 9, 15, 20....if you aren't on the list, gimme a call, we'll do lunch.

2 comments:

Anonymous said...

haha yasna! fy fan vad rolig! jag skrattade högt hela tiden =) /15

Mona Rouzparast said...

UPPDATERA OFTARE ZANIKE!!